tag:blogger.com,1999:blog-3529752996699343469.post3781659437463204248..comments2023-10-03T20:12:31.337+03:00Comments on Mainonnan teho : Epäolennaisten myyntiargumenttien käyttö mainonnassaHanna Willman-Iivarinenhttp://www.blogger.com/profile/05436530620933855691noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3529752996699343469.post-63807455811013555082023-02-15T10:45:44.279+02:002023-02-15T10:45:44.279+02:00Tuo olisi hyvä, että mainostetaan joka puolella. M...Tuo olisi hyvä, että mainostetaan joka puolella. Meidän tuttava on avaamassa omaa kahvilaa, ja miettii jo mainoslaitteita. Toki myös sosiaalisessa mediassa aikoo mainostaa. Ilmeisesti näihin mainoslaitteisiin tarvitsee myös kiinteistön omistajan luvan, mikäli olen oikeassa? https://www.slamcon.fi/palvelut/mainoskyltitSannahttps://www.blogger.com/profile/03564828685614273805noreply@blogger.com