Hae tästä blogista
Blogi kertoo käytännönläheisesti mainonnan tehoon vaikuttavista psykologisista ilmiöistä. Lisäksi blogissa käsitellään satunnaisesti brändin psykologiaa ja tuotteistamista. Taustalla on lukuisia mainonnan tehoon liittyviä tutkimuksia ja väitöskirja kuluttajan päätöksenteon psykologiasta. Blogia päivitetään hyvin satunnaisesti.
Tekstit
Mainonnan teho ja ehdokkaan ulkonäkö - onko ehdokkaan ulkonäöllä väliä?
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
Tehokas vaalikonemarkkinointi
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
Facebookin teho vaalimainonnan välineenä
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
Tehokkaan vaalimainonnan välineet
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset